tirsdag den 17. november 2009

Fra inderst til yderst

Chloé Sevigny i Miu Miu

Antonio Berardi forårskollektion 10

I et tidligere indlæg katagoriserede jeg Lindsey Lohan som NOT, da hun iførte sig et korset undenpå en t-shirt. Jeg har siden fundet ud af, at det ikke er konceptet, men udførelsen der ikke faldt i min smag.
Først så jeg Chloé Sevigny i dette skønne Miu Miu outfit med bh'en vist frem, som en del af hele looket og dernæst skrev style.com hvordan mange designere som Dior, Dolce&Gabbanna, Stella McCartney og som vist her Antonio Berardi har taget undertøjet frem til skue.
Måske man skulle invistere i en blonde-bh, som kan tittet frem fra en nedringet sweater?

3 kommentarer:

Tille sagde ...

Åh, det billede af Chloé har jeg set på et par blogs efterhånden og jeg må virkelige sige at jeg synes det er et af de grimmeste outfits jeg længe har set.. forstår ikke blusen og nederdelen bliver for mig alt for gammelkone-agtig.. men måske er det bare mig der har misforstået moden ;)

/ tille-eigthyseven.blogspot.com

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Jeg forstår hvad du mener - men jeg er nu helt vild med farverne og udsmykningen af nederdelen. Ja nok gammeldags - men på den fede måde - for mig. Mode er jo heldigvis en smagssag!

Tille sagde ...

Ja, heldigvis for det :) Tænk hvis det bare blev diktateret hvad man skulle synes om og iføre sig..