tirsdag den 25. september 2012

Worst And Best Dressed

 
Værst klædt: Ashley Judd
 
Ashley Judd - HBO's Annual Emmy Awards Post Award Reception - ArrivalsAshley Judd - 64th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals
 
 
Bedst klædt:Tina Fey
 
Tina Fey - 64th Annual Primetime Emmy Awards - ArrivalsTina Fey - 64th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals
 
Der var to ting som især skilte sig ud til Emmys i år. Ashley Judds hår og Tina Feys kjole fra Vivianne Westwood. Den negative del var Ashleys hår, som er aaaalt for højt og hun ligner et æggehovedet, mens det positive var Tinas bordeaux kjole med det klassiske Westvood snit. Kjolen er SÅ smuk og klæder hende fantastisk. Hendes talje bliver mikro lille og hendes hofter dejlig fremhævet. Hourglass silhouette at it's best!

2 kommentarer:

Pixels og Poesi sagde ...

Jeg er all for højt hår, men der er tydeligvis også en grænse.

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke er så meget for Tina Feys kjole. Jeg synes den er lidt halvfemser på den dårlige måde og stoffet lidt kedelig til så fint et event.

Sidsel/modeogmyter sagde ...

He he ja der er vist en grænse!:) Sytes du virkelig at den er 90'er grim? Hmm det kan jeg ikke helt se, men alt er jo i forhold til 'tje eye of the beholder':)