søndag den 22. maj 2011

Hvem gør det bedst? Diva'er i YSL

Salma Hayek og Kylie Minogue har begge vist sig i denne skønne kjole fra YSL. Og de gjorde det begge til UG - men hvem gjorde det bedst?

Salma Hayek valgte den hvide - og mere modige- version af kjolen og tilsatte røde accessories og røde læber. En kombination af hvid og rød er virkelig svær at bære, men Hayeks 'senorita-gener' hjælper hende gevaldigt og hun ser dejlig frisk ud.

Kylie Minogue version er sort med fine hvide kanter ved udskæringen og lommerne. Hun gør looket helt enkel med opsat hår og røde spidse pumps.

Dette er et meget tæt løb, men da jeg er vild med de røde spidse pumps til den sort/hvide kjole er vinderen: Kylie!

3 kommentarer:

Atelie Love sagde ...

Synes du at Kylie gør det bedst?
- Hmmm.. jeg vil mene at Selma gør et utroligt godt arbejde.. Men det er smag og behag :-)
Btw, super fed blog!

www.atelielove.blogspot.com

Anonym sagde ...

Jeg synes også at Selma ser bedst ud ;)

Sidsel/modeogmyter sagde ...

Atelie Love: tak:) Og jeg er enig i at Selma ser rigtig skøn ud- var et svært valg.

Anonym: Det er faktisk kun fordi at jeg syntes at Kylies sko var flottest, og nu er jeg blevet helt i tvivl:D Er vild med når mine læsere ikke er enig!